Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Το USS NIMITZ είναι το μεγαλύτερο πλοίο στον κόσμο. Έχει μήκος 300m και βάρος 99.000 τόνους. Παρά το βάρος του φτάνει τα 55km/h έχοντας πάνω του δύο πυρηνικούς αντιδραστήρες. Αυτό το πλοίο, όσο περίεργο και να φαίνεται, χρειάζεται να ανεφοδιαστεί κάθε 20 χρόνια.



USS NIMITZ: Το μεγαλύτερο πλοίο του κόσμου




Το πλήρωμα του ανέρχεται στα 5.680 άτομα. Ακόμη μπορεί να μεταφέρει 90 αεροπλάνα και ελικόπτερα προστατεύοντάς τα στο εσωτερικό του, καθότι είναι θωρακισμένο. Επιπλέον έχει την ικανότητα να σκοτώσει ό,τι βρίσκεται σε ακτίνα 8km με τους πυραύλους του σε περίπτωση που δεν μπορέσουν τα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα. Τέλος, μπορεί να ανιχνεύσει οτιδήποτε σε τεράστια ακτίνα.

Αλμπάνης Αριστείδης


Κρουαζιερόπλοιο
Aπλα υπεροχο!!!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c1/Celebrity_Solstice_at_night.jpg

Έχει μήκος 315 μέτρα και ίσα ίσα χωράει να περάσει από το λιμάνι του Πάπενμπουργκ στη Νότια Σαξονία, της Γερμανίας.

Οι άνθρωποι που πήγαν να δουν από κοντά το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου που ναυπηγήθηκε ποτέ, έμειναν με το στόμα ανοιχτό μπροστά στο μεγαλείο του.

Εξαιτίας του τεράστιου μεγέθους του, χρειάστηκαν δύο βοηθητικά ρυμουλκά, ένα μπροστά και ένα πίσω, για να καταφέρει να περάσει από το στενό πέρασμα και να ξεκινήσει το παρθενικό του ταξίδι προς τη Δανία.

Το απίστευτης τελειότητας πλοίο, λέγεται «Celebrity Solstice» και μπορεί να φιλοξενήσει έως και 3.000 επιβάτες, οι οποίοι θα νιώθουν ότι περπατούν στη στεριά, αφού το κατάστρωμά του είναι καλυμμένο με αληθινό γρασίδι.








zougla.gr
www.nautilia.gr


ΤΑΝΚΕΡ........

Το μεγαλύτερο αυτή τη στιγμή πλοίο του κόσμου είναι το τάνκερ "Jahre Viking", 565.000 τόννων περίπου ( χωρίς φορτίο είναι 83.000τ ... ). Το μήκος του είναι 458μ. Είναι τόσο μεγάλο που θα μπορούσε να χωρέσει στα αμπάρια του ολόκληρο το πύργο του Αίφελ. Το πλήρωμα μετακίνηται στο κατάστρωμα με ποδήλατα ...


www.stadia.gr



Πλοίο 11 φορές μεγαλύτερο από τον «Τιτανικό»

Υπό κατασκευή είναι το μεγαλύτερο πλοίο στον κόσμο για λογαριασμό της πετρελαϊκής εταιρείας Shell που θα το εγκαταστήσει 200 χιλιόμετρα στα ανοικτά της Αυστραλίας. Πρόκειται για έναν κολοσσό 600.000 τόνων και 3.331 τετραγωνικών μέτρων, 11 φορές μεγαλύτερο από τον «Τιτανικό». Ομως αυτό το πλοίο - που ακόμα δεν του έχει δοθεί όνομα - δεν κατασκευάζεται για να πλεύσει. Θα χρησιμοποιηθεί για την αξιοποίηση των θαλάσσιων πόρων για τα επόμενα 50 χρόνια.

Η Shell για την κατασκευή του, η οποία μέχρι στιγμής έχει κοστίσει 1,6 δισ. ευρώ, απασχολεί 600 εργαζομένους σε όλο τον κόσμο. Συνολικό το κόστος του αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 5 και 10 δισ. ευρώ.
Στα βάθη της θάλασσας υπάρχει αφθονία φυσικού αερίου, σε τεράστιες αποστάσεις όμως από την ακτή ή τους πλησιέστερους αγωγούς. Η εκμετάλλευση αυτών των αποθεμάτων μέχρι σήμερα ήταν αδύνατη, όμως τώρα αυτό θα γίνει εφικτό με το μεγαθήριο που πρόκειται να «δέσει» ανοιχτά των βόρειων ακτών της Αυστραλίας.

Η τιμή του υγροποιημένου φυσικού αερίου έχει αυξηθεί στη διεθνή αγορά και η βρετανο-ολλανδική Shel ελπίζει ότι λόγω της αυξημένης ζήτησης έχει πάρει τη σωστή απόφαση με την κατασκευή αυτού του τεράστιου σκάφους.

Στην τοποθεσία αυτή που διαθέτει μεγάλα αποθέματα φυσικού αερίου αναμένεται η εκμετάλλευση να διαρκέσει περίπου 25 χρόνια. Και μετά; «Οταν τελειώσουν τα αποθέματα φυσικού αερίου, τότε το καράβι θα μετακινηθεί στο επόμενο σημείο», εξήγησε ο αυστραλός υπουργός Πόρων και Περιβάλλοντος Τόνβι Μπερκ, ο οποίος εξήρε το έργο.

Με τον τρόπο αυτό μειώνονται σημαντικά οι εκπομπές αερίων επιβαρυντικών για το περιβάλλον σε σχέση με αντίστοιχες εγκαταστάσεις που βρίσκονται στην ξηρά.

Περιβαλλοντικές οργανώσεις όμως ανησυχούν για πιθανές διαρροές και το WWF προειδοποιεί ότι οι αγωγοί κάτω από το νερό θα βλάψουν το θαλάσσιο περιβάλλον και το έργο θα εκπέμπει περισσότερους από δύο εκατομμύρια τόνους αερίων ετησίως που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου


www.tanea.gr
Το μεγαλύτερο πλοίο (πλεούμενο θα έλεγα εγώ, καλύτερα) χρησιμοποιείται για "Μεταφορές"!
Η δουλειά του είναι να μεταφέρει τεράστιες κατασκευές, όπως ραντάρ, εγκαταστάσεις πετρελαιοπηγών ακόμα και πλοία.
Τώρα ένα αναρωτιέστε, πως μπορείς να φορτώσεις ένα πλοίο σε ένα πλοίο, δεν έχετε παρά να δείτε τις φωτογραφίες.

Ναι, καλά καταλάβατε. Βυθίζεται για να μπορέσει το πλοίο που θα μεταφέρει, να "ανέβει" επάνω του!


Read More : http://clikare.blogspot.com/2011/07/blog-post_5935.html#ixzz37rBHk9Nl

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου